Etiketler :
Merhaba arkadaşlar 2 haftadır üzerinde durduğum Arthemia teması sonunda bugün bitti. Temayı düzenleme sırasında bana yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum çok yardımcı oldunuz. Temada eksiklikler olabilir yakın zaman içerisinde gidermeye çalışacağım.

  • Ve bir kaç şey söylemek istiyorum. İnsanlara anlam veremiyorum bir tema düzenlersin çekemeyip bana yok onu bu siteden çalmışsın o kısmı oradan çalmışsınız diyorsunuz.Madem siz çok biliyorsunuz alın temayı düzenleyin diyorum. Ben kimseden bir kod yada başka bir şey çalmadım. Hepsini araştırarak buldum bütün kodların ve grafik tasarımlarının hepsi bana aittir. Bu temanın grafik tasarımlarını çalanlara ve çalacak olanlara emek hırsızlığı yapanlara, hakkımı helal etmiyorum!


Yeni temam hakkında yorumlarınızı almak isterim.

Neleri Düzenledim?

  • Tüm grafik düzenlemelerini tekrardan yaptım.
  • Yazar hakkında bilgi eklentisini koydum.
  • Cufon eklentisi ile yazı fontunu değiştirdim.
  • Konu başlığı altına Kategori-Yazar-Yorum-Tarih eklentisini koydum.
  • Üst menünün hemen altına resimli afiş koydum.
  • Çubuk eklentisi ile süsleme yaptım