23 Eylül 2012

Adobe Dreamweaver CS6 Full İndir

Adobe Dreamweaver CS6 indir, Adobe Dreamweaver CS6 full crack indir, Adobe Dreamweaver CS6 serial kodları, Adobe Dreamweaver indir, Adobe Dreamweaver CS6 crack dosyalarını indir, Adobe Dreamweaver CS6 crack indir, Adobe Dreamweaver crack indir, Adobe Dreamweaver full indir, Adobe Dreamweaver serial kodları
Merhaba arkadaşlar sizlere bugün Adobe Dreamweaver CS6 crack dosyalarını paylaşacağım. Bu crack sayesinde Dreamweaver'ı sorunsuz bir şekilde kullanabileceksiniz.



İlk olarak yukarıdan Adobe Dreamweaver CS6 indirelim. Ve indirme işlemi bittikten sonra Adobe Dreamweaver CS6'yı kuralım. Kurma işlemi sırasında sakın serial girmeye çalışmayın. Programı deneme sürümü olarak kurun.

Kurma işlemi tamamen bittikten sonra aşağıdaki Crack dosyalarımızı indirelim.

Adobe Dreamweaver CS6 Crack Dosyalarını İndir
Rar şifresi: alperenunver.blogspot.com

Crack dosyalarımızı indirdikten sonra içerisinde 32bit ve 64bit olarak 2 dosya bulunmaktadır. Sisteminiz kaç bit ise ona göre o dosyaları Adobe Dreamweaver CS6'yı kurduğunuz dosyanın içine atınızı ve karşınıza Windows uyarıları çıkacak onları hepsini değiştir deyip işlemi tamamlayalım.

İlgili Aramalar: Adobe Dreamweaver CS6 indir, Adobe Dreamweaver CS6 full crack indir, Adobe Dreamweaver CS6 serial kodları, Adobe Dreamweaver indir, Adobe Dreamweaver CS6 crack dosyalarını indir, Adobe Dreamweaver CS6 crack indir, Adobe Dreamweaver crack indir, Adobe Dreamweaver full indir, Adobe Dreamweaver serial kodları

88 yorum :

  1. rar şifresi ne birader

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon hocam koymayı unutmuşum rar şifresi: alperenunver.blogspot.com

      Sil
    2. kardeş adobe dreamweaver cs6 serial numarasını söylermisin

      Sil
    3. Serial numarası yok maalesef elimde.

      Sil
    4. Kardeş o dosyayı dreamweaver in neresine atıcaz.

      Sil
    5. Masaüstüne gelen kısayola sağ tıklayıp dosyanın konumuna gidin, oraya atacaksınız.

      Sil
  2. Verdiğiniz Exe'de Dreamwiewer Kategorilerde yok web'de felan nasıl kuracağız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Adobe Download Assistant sanırım sorun var veya kaldırmışlar başka bir link koydum. Link değiştirdi şuan tekrar deneyin.

      Sil
    2. rar şifrelerini nereye koydun

      Sil
    3. Dikkatli bakarsanız görürsünüz hemen indirme linkinin altında ama neyse,
      Rar şifresi: alperenunver.blogspot.com

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Şifreyi belirttim hocam konu içerisinde. Rar şifresi: alperenunver.blogspot.com

      Sil
  4. Kardeşim İndirdim Yükledim fakat Crack Yapınca Açılmadı Dreamwiewer ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crack işlemini düzgün bir şekilde yaptığınıza emin misiniz? Çünkü kendim bizzat denedim ve sorunsuz şekilde program çalışıyor.

      Sil
  5. tşk ederim kardeşim photshop - dreamweaver - aftereffects - ıllustrator bu programların hepsi ingilizcemi. birde flash cs6 programı yuklerseniz siteye çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi İngilizce hocam, Flash CS6'da 1 hafta içerisinde paylaşacağım. =)

      Sil
  6. Merhabalar Crack dosyalarında 64 bit ile 32 bit yazanlar tam tersi olarak yüklenmiş bilginiz olsun

    YanıtlaSil
  7. Evet Demekki O Yüzden Açılmıyor Dreamwiewer Bundan Sonra Daha Dİkkatli Paylaşımlar Yapar Mısın Alperen ? Ben Sana Sorun Olduğunu Söylemişdim Değil mi ?

    YanıtlaSil
  8. Evet arkadaşlar 64-Bit ile 32-Bit karışmış. Sorunsuz çalışıyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. 0xc0000007b hatası veriyor yardım :)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim hocam sağolasın ;)

    YanıtlaSil
  11. crack cs6'larda virüs var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizzat ben kullanıyorum hocam virüs programınız virüs olarak görüyor onu

      Sil
  12. oldu teşekkürler güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  13. Crack nasıl yapılıyor bende hata veriyor biraz anlatırsan yapabilirim hemen hangi dosyaya atıcam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı kurduktan sonra masaüstüne gelen kısayola sağ tıklayıp dosya konumuna gidin ve crack dosyaları oraya atın.

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Bazı virüs programları crack dosyasını virüs olarak algılıyor.

      Sil
  15. 0xc0000007b hatası veriyor yardım :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistemim 64bit. Crack dosyaları karışmış diye yorum yazanlar olduğu için 32bit crack klasöründeki dosyayı kullandım ve programı başlattığımda sizinkiyle aynı hatayı aldım. Sonra 64bit crack klasöründeki dosyayı kullandım ve sorun çözüldü.

      Sil
  16. adobe dreamweawer in seri numarasını nerden bulabilirim..
    bilen var mi

    YanıtlaSil
  17. adobe dreamweawer in seri numarasını nerden bulabilirim..
    bilen var mi

    YanıtlaSil
  18. adobe dreamweawer cs6 aciyorum pc kapanıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarından kaynaklanıyor olabilir, sistemin kaldırmazsa böyle sorunlarla karşılaşman mümkün.

      Sil
  19. Teşekkür ederim kardeşim. Ama evet 32 bit ve 64 bit klasörleri içindeki .dll dosyaları karışmış. İyiki yorumları okumuşum :D
    Bence crack uploadını bi güncelle kardeş. İyi çalışmalar. Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. tebrik ederim kardeş. sitenin takipçisiyim çok güzel paylaşımlar yapıyosun devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,

    Paylaşımınız için teşekkürler fakat crack linki kırık düzelitrseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm linklerde bir problem yaşıyorum şuan, hepsini tek tek düzeltmeye çalışıyorum şuan. Bu link düzeltildi sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz şimdi.

      Sil
  22. hacıt dosyalar patlamış sana zahmet bi yenilesen.

    YanıtlaSil
  23. bende bekliyorum

    YanıtlaSil
  24. selam...
    reis ya benim programı kurarken gözümden kaçtı sanırım bi yerdeki dil ayarı ve almanca oldu...
    bunu nerden yapabilirim acaba ingilizceye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan kurmanız gerekiyor sanırım hocam.

      Sil
    2. dil seçenekleri arasında ingilizce yok...
      ispanya hollanda portekiz brazilya vs var...
      :S

      Sil
  25. :(
    offf...
    dil değiştirme adına internette hiç bir bilgi bulamadım ya...
    ctrl+u dan yapıldığını söyleyenler var ama oradan da diller kısmında ingilizce bulamıyorum...
    yine saydığım diller mevcut...
    siz bi ctrl+u yapıp oradan dil ayarları olup olmadığına bakabilir misiniz...
    ben şu anda belki de yanlış yerlere bakıyorumdur...
    hızlı yanıtlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. Eyvallah kardeşim işime yaradı.

    YanıtlaSil
  27. neden indiremiyorum... haftaya ödevim var hala yapamıorum yardımcı olun lutfen???

    YanıtlaSil
  28. bunun diğer adobe programları için olanı da var mı? photoshop,dreamweaver,flash,indesign,fireworks,touch App plugin,ADOBE ACROBAT XI,creative cloud collection için mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yandaki linkten diğer programları görebilirsiniz: http://alperenunver.blogspot.com/search?q=Adobe&x=0&y=0

      Sil
  29. 0xc0000007b hatası veriyor yardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam mail atanlar oluyor sürekli 0xc0000007b hatası için ama hala çözümünü bulmuş değilim araştırıyorum bulduğum an sizlerle paylaşacağım.

      Sil
    2. Sistemim 64bit. Crack dosyaları karışmış diye yorum yazanlar olduğu için 32bit crack klasöründeki dosyayı kullandım ve programı başlattığımda sizinkiyle aynı hatayı aldım. Sonra 64bit crack klasöründeki dosyayı kullandım ve sorun çözüldü.

      Sil
  30. inşallah bişi olmaz indiriyorum

    YanıtlaSil
  31. kardeş allah senden bin kere razı olsun allah ne muradın varsa versin sayende dreamweaverı kullanıyorum lise 1 öğrencisiyim lise 2 de bilisimi seçicem bu çok işime yarayacak çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  32. birader bişey dicem dreamwaver cs3 Windows7 desteklermi xp deçalışıyor ama Windows 7 de çalışmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows 7 kullanıyorum ve programı sorunsuz kullanıyorum.

      Sil
  33. Sağol kardeş mükemmel iş çıkartmışsın.

    YanıtlaSil
  34. Sağol kardeş mükemmel iş çıkartmışsın.

    YanıtlaSil
  35. Arkadaşım ellerine sağlık. Mükemmel ve diğer sorunu olan kişiler:
    Eğer siz bu akıl ile dw kullancak iseniz sakın kullanmayın olm size adam belirtmiş herşeyi!
    Abi siz bu işi bırakın! Bırakın crack yapmayı bilmiyenler bence pc ye hiç bakmasın!

    YanıtlaSil
  36. Ellerin dert görmesin süper paylaşım

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler, başarılar..

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. Adobe üyeliği alınız bir tane. Daha sonra giriş yapınız.

      Sil
  39. siten gayet başarılı,içeriklerde öyle.sitenden baya yararlandım.emeğine sağlık.hep güncel tutman dileğimle...

    YanıtlaSil
  40. crack dosyasının oldugu sayfa acılmıyor...

    YanıtlaSil
  41. Merhaba adobe kullanıcı açmamızı istiyor uygulama ne yapmalıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adobe'ye üyelik alın ve giriş yapınız.

      Sil
  42. crack yaptım ama deneme sürümü 28gün sonra sona erecek diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme sürümünü başlatmadan direk crack yapmanız gerekiyordu. Deneme sürümünü başlattıktan sonra crack bir işe yaramıyor.

      Sil
  43. Üstat bi çıkar yolu yokmu bunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı tamamen bilgisayarınızdan kaldırıp tekrar kurulum yapın ve deneme sürümünü başlatmadan crack yapınız sorun çözülebilir belki. Bu konuda pek bilgim yok hocam.

      Sil
  44. Diğer adobe ürünlerininde cracki var mı acaba? Cidden çok lazım da. Torrent'den indirmeye kalksam, en az 7-8 saat sürer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://alperenunver.blogspot.com/search/label/Programlar buradan diğer Adobe ürünlerini bulabilirsiniz hocam. :)

      Sil
  45. dosyaları zip den çıkardıktan bir kaç saniye sonra kayboluyorlar. çok enteresan! ilk defa böyle birşeyle karşılaştım. yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virüs programınız dosyaları virüs olarak görüyor olabilir. Virüs programınızı devre dışı bırakmayı deneyiniz.

      Sil
  46. Oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  47. şu an programları indiriyorum.Hocam çok sağolun

    YanıtlaSil