Etiketler :
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır aradığım bir eklentiydi.Yabancı sitelerde anlatımı vardı ben biraz daha araştırdım ve buldum. Bunu sizlerle paylaşmak istiyorum.


Cufon eklentisiyle sitenize daha hoş bir görüntü katabilirsiniz.


KURULUM:

  • Cufon sitesine giderek türkçe karakterleri destekleyen bir fontlardan birini bulduktan sonra o fontun hemen altındaki "Cufon Dosyasını İndir" linkine tıklayın.Fontların Türkçe karakterleri destekleyip desteklemediğini görmek için önizleme özelliğini kullanabilirsiniz.
  • Açılan sayfanın alt tarafında "Fontu Cufon Olarak İndir" butonuna basarak fontu bilgisayarınıza kaydedin.




  • Your Java Script sitesine gidin ve "Dosya Seç" butonuna basarak bilgisayarınıza az önce indirdiğiniz cufon dosyasını seçip, e-mail adresinizi yazdıktan sonra"Upload" butonuna basın.

  • E-Mail adresinize "Your javascript link on yourjavascript.com" konulu bir e-mail gelmiş olması gerekiyor.İçerisinde link olacaktır o linki kaybetmeyin.Bir sonraki adımda bu linki kullanacağız.




  • Blogger hesabınıza giderek şablonunuzun kodlarını açın ve <head> kodunun hemen altına sırasıyla ilk olarak;


<script src='http://yourjavascript.com/1214130809/cufon-yui.js' type='text/javascript'/>

kodunu ekleyin.Bunun hemen altına bir önceki adımda bahsettiğim mailimize gelen linki kullanacağız. Bunu da şu şekilde ekleyin:
<script src='http://yourjavascript.com/2820411011/pecita.cufonfonts.js'type='text/javascript'/><script type='text/javascript'>

Bu kodun altına ise aşağıdaki kodları ekleyerek şablonunuzu kaydedin.

Cufon.replace(&#39;h1, h2, h3, h4, h5, h6&#39;);</script>

  • Videolu Anlatım: