Etiketler :

Beni tanıyorsundur heralde artık.Tanımıyorsan hakkımda kısmına bir bak.Neyse konumuz bu değildi.Dün yani tarihlerden (21.07.2011) günü yeni bir gitar aldım.Elektro gitara bir başlangıç için Cort X-1 aldım.Burda benim 5 yıllık gitar hayatımdaki bir yeni başlangıç diyebilirim.Çalışmalarıma en baştan başlayıacağım.5 yıllık öğrendiklerimi unutup en baştan çalışmaya başladım.5 yıl boyunca ne yaptın di
ye sorarsan aslında çok ileri bir düzeye ulaşamadım.Sürekli öğretmen değişti ve sıfırdan başladım sürekli veya hocanın anlatım şeklinden dolayı anlamamaya başladım.Ve bunların arasında 3 kere konser verdim.Bu konserlerin hepsini Kahramanmaraşta verdim.Yandaki fotoğrafdakilerinide tanıştırim benim ilk bebeklerim. :)

İlk konserim grup halinde solo çaldık.Aslında ilk deneyim olunca insan biraz çekindi diyebilirim.
İkinci konserimde ise ilk defa elektro gitara dokundum çok farklı bir duyguydu.
Ve gelelim son konserim nasıldı?Evet iki kişi çıktık klasik gitar çaldım ve üstüne şarkı söyledim.(Çok utandım diyebilirim 300 kişilik salonda)

Evet şuanda ne yapıyorum?Hiç bir yerden kurs filan almıyorum internet üzerinden Selim IŞIK derslerini izliyorum.Dersleri video halinde normal bire bir ders gibi olmuyor ama verdiği tüm çalışmaları sürekli olarak ve düzenli şekilde çalışırsanız iyi bir şekilde öğrenebileceğinizi düşünüyorum.