Etiketler :



Hakkımda

Alperenunver.blogspot.com, adından da anlaşılabileceği üzere Alperen Ünver adım.KişiselBlog olarak kullanıyorum sitemi.Gündemden ve beğendiğim yazıları burada paylaşıyorum.Daha önceden açmıştım bu siteyi ama pek ilgilenemedim.Tekrardan tema değiştirerek web hayatıma devam ediyorum...


Ne Yazıyorum?

Öncelikle Alperenunver.blogspot.com 'da yazılan yazıların tamamıyla bana ait olduğunu bildirmek isterim.Yani o günkü önemli gördüğüm yada sizlerle paylaşmak istediğim yazıları yazıyorum. Sizleri sıkmayan, güncel ve ilgi çekici yazılar yazmaya çalışıyorum ve kendimce yorumluyorum. Grafikle ilgili olduğum için de yazılarımı konuyla ilgili resimlerle zenginleştiriyorum. Böylece yazılar görsellik kazanıyor ve daha hoş bir sayfa görünümüne sahip oluyor. Ama grafik konusunda çok yeniyim daha öğreneceğim çok şey var elimden gelenini yapıyorum.


Teşekkürler…

Alperenunver.blogspot.com ’u takip eden, paylaşan arkadaşlarıma sevgilerimi sunuyorum .

Yazılarımı çalan birçok blog sitesine rastlıyorum, bu durumdan biraz üzüntü duyuyorum.Bazı arkadaşlar oluyor kendi yazmış gibi göstererek yazılarımı alıyor buradan onlara selamlar.