Etiketler :
Merhaba arkadaşlar facebook'un son güncellemesini biliyorsunuzdur.Sohbet kutumuz değişti ve bu sohbet kutusu için yorumum ise berbat olmuş sadece online olan arkadaşlarımızı görseydik daha iyi olurdu gibi ama belki oda ayarlanıyordur ama ben bakmadım hiç ayarlanıyormu diye.Şimdi Facebook'un yeni çıkarmış olduğu yeni bir yenilik ise farkındayım çok yeni kelimesini kullandım neyse konuyu dağıtmadan devam ediyorum.Facebook'un yeni bir güncellemesi ise arkadaşlarınızla görüntülü sohbet.Yani video araması.Bence güzel olmuş diye düşünüyorum.Skype ile bir arada kullanabileceğiniz güzel hoş bir yenilik.


Şimdi gelelim bu uygulamayı nasıl kullanacağınıza.Bu hizmeti kullanmak için buradan başlayabilirsiniz. Öncelikle
uygulamayı bilgisayarınıza yüklemeniz gerekiyor ki buna tarayıcınızdan izin vermeniz gerekebilir. Ardından yapmanız gereken tek şey ‘Get started’ tuşuna basmanız ve Facebook’un video konuşma sürecini başlatmasını beklemek.




Yükledikten sonra görüntülü konuşma yapabilmek için uygun olan herhangi bir arkadaşınızı video kamera ikonuna tıklayarak sohbete davet edebilirsiniz. Ancak video konuşmaya başlayabilmek için arkadaşınızda da uygulamanın yüklü olması gerekiyor!
Eğer arkadaşınız uygun değilse – çevrimdışı ise, video mesaj kaydederek arkadaşınıza ulaşmaya çalıştığınızı bildirebiliyorsunuz.


İşte bu kadar arkadaşlar güzel bir eklenti olmuş diye düşünüyorum facebook'dan güzel bir güncelleme ama sohbet kutusu olmamış be abi.