Etiketler :

Bugün sinemaya Hansel ve Gretel: Cadı Avcıları'nı izlemeye gittim, film 3 boyutluydu. İlk defa 3 boyutlu bir filme giriyordum. Hansel ve Gretel'in kitabını okumuştum gerçekten başarılı bir kitaptı ve sürükleyici bir kitaptı. Aslında Hansel ve Gretel üzerine bir çok farklı konulu kitap bulmanız normal. Konuyu çok farklı şekilde anlatan kitaplar, yani yaş gruplarına göre farklı farklı anlatım yapmışlar. Neyse filme dönelim film 3 boyutlu demiştim ve film içindeki efektler çok iyiydi film 3 boyutlu olduğundan bazı bölümlerde kendimi o dövüş sahnesindeymişim gibi hissettim üzerime üzerime geliyorlarmış gibi oldu baya irkilmiştim. 

Filmin konusunu anlatayım size kısaca Hansel ve Gretel'in babası onları ormanın derinliklerinin getirir ve orada onları yalnız başlarına bırakmak zorunda kalır. İki kardeş farkında olmadan şekerden ve çikolatadan kaplı bir cadının evine girerler ve cadı iki kardeşi esir alır akşam yemeği için. Ama iki kardeş oradan kurtulur ve cadıyı kendi evinde kendi tuzağını düşürürler ve yem olmaktan kurtulurlar. Ama Hansel çok şeker yediği için şeker hastası olur her saat başı kendine iğne yapması gerekmektedir. Bu ilk avlarından sonra hiç ayrılmadan beraber yola devam eden Hansel ve Gretel, gittikleri her kasabada, her orman derinliğinde acımasız cadıları avlamakta ustalaşırlar ve ünlerini dünyanın her bir yanına yayarlar. Ama geldikleri son kasabada bir terslik vardı, cadılar çocukları kaçırıyorlardı. Cadıların amaçları kırmızı ayda kendilerine sonsuz güç için 12 çocuk ve beyaz cadının kalbi lazımdı. Beyaz cadının kalbi Hansel ve Gretel'in annesinde vardı, Hansel ve Gretel'in annesi bir cadıydı ve babası onları bilerek ormanın derinliklerine bırakmıştır. Onların idamını görmemelerini istemiştir. Anneleri öldüğü için bu kalp Hansel'e geçmiştir ve cadılar Hansel'i kaçırırlar. Gretel, Mina ve Ben ile birlikte cadıların ayin yapacakları yere giderler orada Hansel'i kurtarmak için büyük bir mücadele verirler. 

Film vizyondan kalmadan bir an önce izlemenizi tavsiye ederim. 3 boyutlu izlemenizi tavsiye ederim normal izlediğiniz kadar zevk vermeyeceğini düşünüyorum. İzlemeye değer bir film.