Etiketler :

Çok fazla dizi izleyen birisiyimdir ve en son Arrow'u izlerken Arrow'a benzer dizi arayışına girdim ve The Cape'i buldum. Çok kısa bir dizi 11 bölümden oluşuyor. Dizi 10. bölüme kadar süper gidiyordu fakat 11. bölüm yani film bölümünde gerçekten beni hayal kırıklığına uğrattı. Güzel bir final yapamamışlar bana göre. Ben ailesine tekrar kavuşur diye umuyordum fakat beklediğim gibi çıkmadı. Son bölümündeki olumsuzluklara rağmen izlenmeye değer bir dizi olarak düşünüyorum. Son olarak izinin konusu hakkında size kısaca bilgi vermek istiyorum;

Suç oranının gittikçe arttığı ve dürüst polislerden biri olan Vince Faraday, kurulan bir komplo sonrası suçlu konumuna düşer ve ismi lekelenir. Bir patlama sonucu herkes onu öldü olarak bilirken o kurtulmuştur. Adını temize çıkarmak ve ailesine tekrardan kavuşabilmek için elinden gelenini yapacaktır.